母音で愛を語りましょう

私をとりまく、ぐるりのこと。

[洋楽和訳]The Heartless Bastards / Only For You

Only For You

Only For You

  • Heartless Bastards
  • ロック
  • ¥150

 

The Heartless Bastards - "Only For You" - YouTube

Been a while since I felt this way about someone
I'd really really like to know you, more
Oh oh, know you, more

誰かをこんなに風に思ってから

もうしばらく経つわ

めちゃくちゃ知りたいの あなたのこと

もっと 知って もっと

 

Oh, your eyes, they sing a song to me
I'd really really like to move to it, oh, go, oh

ねぇ あなたの瞳が 私に歌いかけて

めちゃくちゃ感じてたいの その響きを

もう ほら もう

 

And I will oh, open my heart
And I will oh, only for you

ねぇ私は 心を開いてくのよ

あなたにだけ あなたのためだけに

 

All your lies are spinning round my head
And all, all this line of sorrow, ooh, yeah ooooh, yeah
All your lies are spinning round my head
And all, all this line of sorrow, ooh, yeah ooooh

あなたの嘘が頭の中をぐるぐる回って

そんな悲しい言葉が もう

あなたの嘘が頭の中をぐるぐる回って

全部が悲しい言葉で もう

 

And I will, I I ohh, ohh
And I will, oh, only for you

ねぇ 私は 私は もう

あなたにだけ あなたのためだけ

 

And I just don't know what to do, my head has such a cloudy view

I'm so tired, of trying, ooh ooh ooh

 

どうしたらいいかもうわからないの

頭の中はこんなに曇ってる

もう疲れた あれから もうこんなに

 

And I will open my heart

And I will oh, only for you

ねぇ 私は心打ち明けるの

私は あなたのためだけに ほら